Costa del Sol, Andalúzia, Gibraltár

Costa del Sol, Andalúzia, Gibraltár

Új bejegyzés a blogon!

2016. január 27. - BKKata123

Új bejegyzés a blogon

 

Ami arról szól, hogy van munkám!

Pontosan 1 hónap múlva nyit egy fitness terem, ahol én leszek az egyik recepciós és jógaoktató. Amúgy a Kriszti által kerültem ide, ma voltam megbeszélésen, és fel is vagyok véve. Az első egy hónapban elég sokat fogok dolgozni, de aztán maradunk a heti 40 óránál. Remélem jó lesz, és azt is, hogy sikerül megszerettetnem a jógát a helyiekkel. A hely tulajdonosa egy magyar pasi meg a litván barátnője, már 2 éve itt élnek és hát eléggé kivannak az itteni dolgoktól. Például megmondták, hogy itt Gibin nagyon sok a dickhead cocksucker, magyarul hülye idióta, és hát itt a gymben nem az lesz, hogy majd bejöhetnek és dickheadeskedhetnek, hanem aki hülye, azt el kell küldenem a fenébe, merthogy állítólag a helyiek szeretnek szívózni, mindenért panaszt tenni, főnököt hívogatni, játszani az angol felsőbbrendűt.

Nos erről még nem tudok nyilatkozni, mert eddig csak a Casamate téren és a Main streeten jártam,és a taxison kívül sok helyivel nem beszéltem.

Az biztos, hogy Gibi annyira Anglia, hogy mindig fázom, de akkor is, ha 30 perccel korábban Spanyoloban megsültem, és 1 órával később hazafele megint szakadt rólam a víz, én Gibin akkor is fázom, jégcsappá hül a kezem és az orrom. Mit van mit tenni, ilyen szeszélyes ez az angol időjárás, még szerencse, hogy mindig van nálam sál. Amúgy azok, akik 2 éve élnek itt, azt mondják, hogy az idei tél elég kellemes, tavaly állítólag egész februrárban szakadt az eső, szóval bizonyára jön még kutyára dér és tél idén is, de aggodalomra semmi ok, fel vagyok készülve, vettem a békásmegyeri piacon egy szuper fűzöld műanyagponcsót. De amúgy meg akik régebben élnek itt, ők azt mondják, ez a tél hideg az átlag dél-spanyol télhez képest. Mindenesetre nekem ez így jó, ahogy van. Hazafele azért elég kellemes volt sétálni a parton a jachtok mellet, a pálmafákkal övezett sétányon, ahogy a lemenő nap fénye megcsillant... blablabla na amúgy elég fasza itt, csak ne essen sokat ennyi.

Kérdeztétek, hogy láttunk-e már majmokat, de sajnos még nem tudok semmi ilyen jellegű hírrel szolgálni, ugyanis még nem mentünk fel a sziklára (tudjátok, Gibi egy baromi nagy szikla, fent egy csomó pofátlan majommal, akik ellopnak mindent, amit csak el tudnak), mert még nem volt időnk, de majd ez is meg fog történni hamarosan. Egyelőre Tarifára szeretnék elmenni, mert az sok ismerősöm kedvenc helye, meg Rondába, mert az gyönyörű, és ott még nem voltunk, aztán meg még kismillió szépséges helyre, ami itt van a közelben, szóval van program rendesen!

Aki szeretne jönni látogatóba, az írjon, és majd írom a részleteket, mert amúgy szeretettel várunk mindenkit.

Aki pedig szeretné az itteni számomat és viber/whatsup elérhetőségemet, az szintén szóljon, és megadom, mert a magyar számomat már csak korlátozottan használom, Mici meg már egyáltalán nem használja az övét.

Egyébként gondolom most csak az elején vagyok ilyen lelkes blogíró, később már nyilván nem fogok naponta írni arról, hogy mi a helyzet a Fő téren, meg mennyire fokhagymás a tapas, illetve hány kg-ot híztam a sok churrostól, de most egyelőre még élvezem, hogy a blog által még egy plusz szállal kapcsolódom az otthoniakhoz.

 

Adios

A bejegyzés trackback címe:

https://miciek.blog.hu/api/trackback/id/tr888323608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása